frågor!!

Min bästa vän är: frida<3
När jag borstar tänderna: går jag!
När jag lagar mat: sjunger jag!
Jag är rädd för: läskiga saker
Den värsta känslan är: ledsen 
Den bästa känslan är: glad
Jag är bäst på att: skratta
Jag är sämst på: tänka...
Jag kommer alltid vara: lisa!
Jag lyssnar på: musikkk!!!
Jag pratar: me emil
Jag tycker om: massa saker!
Kärlek är: den bästa känslan i hela världen! 
I somras: var jag i spanien:)
Sist jag grät var: nån gång
När jag vill tänka: så går de inge bra...
När jag bakar så bakar jag: något med choklad!
Innan jag går och lägger mig: sjunger jag!...
Just nu tänker jag på: dedu!
Bebisar är: sööööta!!!
Idag har jag: pratat
Ikväll ska jag: kanske fara till ragg:)
Imorgon kommer jag: skratta!
Jag vill verkligen: ta bort snön
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fisk
Min mobiltelefon är: på lagning:(
När jag vaknar på morgonen: så tänker jag fan måste jag gå upp nu?
Är du kär i någon?: jaaaa:)
Är du ihop med någon?: Jaaaaaaaa...
Vad heter din kille/tjej?: Alle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0