reason to cry

HAR DU NÅGONSIN:
6. dejtat någon två gånger: nooooopi
7. har någon varit otrogen mot dig: en har det men då var vi små:S
8. varit kär: ja, fast jag är det
9. förlorat någon speciell person: jaa

10. varit deprimerad: säkert nån gång
11. varit så trött att du somnat sittandes: nope eller tror inte det..hahah



I ÅR HAR DU:
15. lärt känna en ny vän: jaa
16. fått ditt hjärta krossat: nej
17. skrattat så att du har börjat gråta: jaop
18. träffat någon som förändrat ditt liv: jodå
19. insett vilka som är dina äkta vänner: jaa
20. fått reda på att någon har pratat om dig: mm
21. kysst en kompis: säkert när man var liten 


DIN FÖRSTA:
51. operation: handen
52. piercing: öronen
53. tatueringen: ingen
54. bästa vän: frida
55. sporten du spelade: ingen just nu, får inte träna:(
56. husdjur: katt tror jag 
57. vaccination du minns: vetinte
58. konsert: mins int
59. förälskelse: alle
60. alkohol du drack: ingen


DIN FRAMTID:
66. vill du ha barn: jaaop
67. vill du gifta dig: jadå
68. karriär i åtanke: vet inte


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. läppar eller ögon: båda
70. kramar eller pussar: båda
71. kortare eller längre: spelar ingen roll
72. yngre eller äldre: äldre
73. romantisk eller spontan: romantisk
74. snygg mage eller snygga armar: båda ``HALLÅ´´
75. tatueringar eller piercingar: beror på
76. känslig eller inte: vetinte
77. ragg eller förhållande: förhållande
78. bråkstake eller tveksam:lite av båda


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främmling: nope
81. tappat glasögon eller linser: neepp
82. haft sex på första dejten:nej
83. krossat någons hjärta: aa
84. har någon krossat ditt hjärta: jaa 
85. har du blivit arresterad:nopp 
86. dissat någon: ant:P
87. gråtit när någon dött:mm..
88. gillat din killkompis: jaa




hahah inte klar en:P<3

men menskulle igentligen fara på dragreacing i dag men det regnar så det gick inte, det blev så mycket uppskutit så mamma och pappa ville inte fara. men i går så var jag och min familj, frida och hemmes famil och lindbergs i haparanda vi var på IKEA, vi kollade på skor och köpte godis. men jag blev typ förälskad i ett par skor, dom var as sköna och fulsnygga (dom var rosa på insidan och svarta på utsidan, det var snörning och klack)<3 nicke och mariela har också kommit hem och hälsar på oss dom kom i går. men hoppas att det är dåligt väder i kväll för då ska vi kanske fara och se ECLIPSE igen, men vi ska fara och se med mamma och kanske nicke och mariela:)<3<3<3
men nu vill jag inte bli tråkig för att jag skriver för mycket så jag säger puss och  kram<3<3 ses/ lisaaaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0