badat<3

49 frågor om du har tråkigt!
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? som han ser ut just nu<3
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ne:(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? fridafredrik
4. Hur lång är du? 178 något sånt skulle jag tro...
5. Vilken är den senaste filmen du sett? HOOKING UP den är ganska konstig:P
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Va bra:D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms!!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av de...
9. När såg du senast din mamma? i går
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg... och det är nog bra:P
11. Mvg i något? har inte betyg
12. När vaknade du idag? kl 10:47:S
13. Vilken är din favoritplats? en sten ö i havet när det är solnedgång med den jag älskar<3
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? ingte en blekaste aning. det är typ lika stor chans att jag bor kvar här som att jag skulle kunna ha flyttat till japan?
17. Vad sover du i?  linne
18. Hur många kuddar har du i sängen? 6 eller 7st
19. Var har du bott/bor? hemma:P samma by hela mitt liv.
20. Tycker du om kinamat?  jag äääälaskar kinamat!!!<3
21. Tycker du om kaffe? sådär!
22. Vad dricker du helst till frukost? vet inte dricker typ aldrig om jag vill!
23. Kan du spela poker? nopp
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nopp
25. Vill du ha barn? Ja!
26. Kan du några andra språk än svenska? joppidoppi
27. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET!
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och skor !
30. Är du cool? Always!
31. Kan du rulla med tungan? hur?
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha veet många  ;P
33. Vad har du för ringsignal? en som en kompis har spelat in:P hahah
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jopp från då jag var typ nyfödd
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? musen till datorn:P
36. Kan du byta olja på bilen? har typ aldrig testat men det skulle vara kul<3
37. Vilken var den senaste boken du läste? alla TWILIGHT böcker:D
38. Dansar du i bilen? haha nee  .
39. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
40. Hur många hål har du? ett i varje öra
41. Har du någon piercing? nope
42. Har du någon tatuering? ne, men vill ha
43. Gillar du någon just nu?Jaaappp.. OFC!!!
44. Har du provat droger? neeej
45. Har du pojkvän/flickvän? jaaap
46. Vad är ditt mobil nummer? de du !
47. Vad ska du göra ikväll? fara till farmor och farfar:)
48. Har du några syskon? Ja,  emil och ida!
49. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0,20 kr XD

älskar verkligen den här bilden




haha i dag har jag varit och badat med frida/fredrik det har vrit jätte kul!<3
saknar verkligen dej<3

 ska ddra ses/ lisa


pussissar och kramisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0