Remember the name

Tjenare har inte gjort så mycket i dag har bara varit ute och sprungit och sen så har jag tränat boxning<3<3
min dag har sett ut så här vaknade kl.08:13 av att jag fick ett sms sen kl. halv 9 såå gick jag ner och åt frukost sen så bakade jag till emil vaknade sen när han for till våra kusiner så for jag ut och sprang sen så kom jag tillbaka vid halv ett då tog jag på mej boxnings handskarna och sprang en till runda med dom sammtidigt som jag boxade:)<3

sen när jag kom hem så duscade jag igen:)<3 sen så sitter jag här<3<3<3
men nu årkar jag inte skriva nå mer ska bara lägga ut en bild från i helgen...<3<33



haha fin billd va? det är i stugan som vi haller på att bygga ett hus:)
hehe jag:P<33
riktigt fina jag och sis var:)<3<3<3
Remember The Name-Fort Minor<3<33 den här låten är bra!!:)<3

men nu säger mamma att jag måste logga ut:(
många tusssssen krammmar & pusssssssssssar<3<3<3<3<3<333/ liiiiiisa<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0