sommarloooov<3<3<3<333

Äntligen är det sommarloooooov:) vi slipper skolan men det man mest kommer att sakna är nog alla söööööta kompisar.
Men sommar kommer bli den bästa i hela mitt liv det kan jag lova, ska fara till stugan och köra vattenskoter, sola, bada vara med mina kompisar och fara på läger:)<3<3<333

Neeeej nu gick solen i moln "igen":s men jag hoppas att den kommer tillbaka snart:)<3
men nu ska jag bara lägga in en bild som jag älskar som min klass tog på mej och alle<3<3<3







sese pusspåer<3<3<33 /liiiiisa:)

Kommentarer
Postat av: julia:)

fina <3

haha mina föräldrar är i bakgrunden XD :$

2010-06-28 @ 11:02:43
URL: http://julleribullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0