Faktaaaaaa!!!!!<3<3<3 om mej:P

Är singel: nej
Saknar någon just nu: jaaa
Är rädd för att bli övergiven: nej
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: jaa
Är en morgonpigg person: neej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: neeeeej!!!
Är kär i kärleken:  jaaaaaaaaaaaa!
Skrattar åt mina egna skämt: ja hela tiden...
Vill ha barn:  kanske

Har du:
Piercingar: öronen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: pojkvän
Jobb: skolan
För många vänner: nej
Rymt hemifrån: vet inte säkert nån gång
Färgat håret: jaaa
Bra självförtroende: ja
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja<3
Varit kär: jaa
Gjort något olagligt: nej
Somnat i skolan: nej
Brutit ett ben: ja eller det är ganska många..!
Tappat bort mig i min hemstad: nej
Sett en fallande stjärna och önskat: ja det har jag 
Varit otrogen: nej! varför skulle man vara det när man redan har en man älskar<3<3<3
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: nej
Smugit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej
En hemlighet som ingen vet: tror inte det
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nästan
Somnat gråtandes: nej
Hånglat: jaaaa<3<3<3

Sista personen som:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: vet inte
Du delade en dricka med: alle,frida och signe
Skrek på dig: vet inte
Du fick sms från: ramy
Du hånglade med:
alle<3<3<3 i dag:)


 Jag och frida på skolan haha fin jag var<3<3<3 haha
 Justin Bieber<3
<3<3<3

haha nu har ni fått lite fakta om mej/en av de 2 guldfiskarna, lissssssa:)<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0