frågorrrr...

10 favoriter:
Färg:  rosa
Mat: kina mat!
Band: Inget speciellt.
Film: twilight sagan, dom som har kommit ut..!
Bok: så länge vi båda andas
Sport: taekwondo och ridning
Årstid: Sommar!!!
Veckodag: Fredag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: 20.00 och 12.00

9 för tillfället:
Humör: glad!!
Smak: haha va?
kläder: mjukis
Bakgrund: jag och några till..!
Nagellack: inget!
Tid: 19:49
Omgivning: tv rummet
Irritationsobjekt: inget

8 första: 
Bästa vän: lillfia/yoda
Screen name: lisa
Husdjur: Hundar
Piercing: Hål i öronen.
Förälskelse: alle 
Musik: eh.. vet inte!
Bil: Har ingen
Kyss: alle

7 senaste:
Cigarett: INGEN!
Mat: middag
Dryck: vatten
Biltur: till ragg tror jag
Kyss: alle:P
Spelad låt: justin bieber favorite girl'
TV-program: vet inte

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:  nepp
Brutit mot lagen: tror inte de
Blivit arresterad: 
Badat naken: Såklart ;)
Varit med på TV: japp
Kysst någon du inte känner: Nepp

5 nej tack:
Kläder: hm.. vet inte
Mat: fil!!..
Musik: skrikmusik hehe
Dryck: vet inte
Personlighetsdrag: ?

4 saker:
Du gjorde igår kväll: var i ragg.. 
Du kan höra just nu: musik, tv
Du inte kan leva utan: Familjen och vänner och släkten.
Du gör när du har tråkigt: listor! eller sjunger

3 personer:

Du kan berätta allt för: frida,mamma, ida och ....
Du tycker om: mina vänner, familjen och ....
Du inte gillar: vet inte

2 val:

Kaffe eller te: Te!
Vår eller höst: Vår!

1 önskan:
inget spc har nog allt jag kan önska annars så är det nog något jag inte vet...
Allt jag kan önska mej har redan hänt.!:)


haha det var de ska dra sese/1 an de 2 guldfiskarna:)Rob och Kriss från twilight:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0