bed of roses!!!

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare,
politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare,polis.


hehe kanske vem vet? inte jag iallafall:P

men just nu sitter jag på mitt rum och bloggar orkar inte gå ner till pappa,mamma,emil och idas dator 
så jag sitter vid min. men jag lyssnar på musik och slappar det är jätte skönt, men hade tänkt lägga ut bilder:D
men har inga på den här datorn:( det suger!

men i veckan så är det ju tema-vecka det är kul för man behöver inte göra så mycket. temat i röda laget är framtiden,
och i min klass så ska vi vara en familj som ska köpa hus i ..... och det är jag simon felicia och alva i en grupp. men i
mondags och tisdas så var det bara jag och simon som var där för felicia var sjuk och alva är utomlands. men felicia
kom tbx idagh ocg då var vi 3 men alva är borta hela veckan:P lycko hon:)<3<3<3

jo jag har ju klippt mig:) jag rakade på ena sidan(fast inte hela sidan bara en del) och sen så färgade jag håret, farst
jag ska färga det igen(när jag har beställt färgen:D men jag har inget mer att skriva så herrrå<3<3



                                                                            PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0