to be with you<3

hellu!<3
i går så kunde jag inte blogga för jag kom hem vid 00:00 nånting och då orkade jag inte sätta på datorn. men i går så slutade vi 12 som varje fredag, efter skolan så for jag och frida till signe. men först så gick vi till stan för att vänta på bussen:) men när vi kom till signe så tog vi vinter bilder<3 det är jätte kul, vissa är väll inte så seriösa men men. senare på kvällen så for vi till söder men vi for 30 min för tidigt så vi frös hur mycke som helst när dom kom och öppnade... men på söder så var det myskväll och då såg vi på 2 filmer men den första var bra men den andra var från 76 tror jag, så den sööööggggggg...... men när jag kom hem så såg pappa på någon militär fiml som var bra så jag satt mig och såg på den sen så gick jag och la mig å sov:)<3 men idag så for jag och repade med bandet för att vi skulle spela upp det idag:D det var kul men i början så var man lite nervös att man skulle tappa orden men det gick bra<3<3:D det var tur;) vi sjöng och spelade to be with you med mr.Big
den handlar om: att du måste bygga upp ditt självförtroende och att det är jag som vill vara med dig. och att jag kommr att vara men nästa som kommer att vara med dig. jag kom hem just efter 3 och då åt jag lunch. sen så såg jag 2 perioder av hockeyn sen så for jag på kalas hos min kuson mathilda som har fyllt 15. när jag kom hem så träffade jag mamma som har varit på IKEA idag. men sen så harjag inte gjort något mer.
så herrå<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0