har saknat dej bloggen

hejsan nu var det jätte länge sen jag bloggade.<3 det har gänt jätte mycke sen sist, så jag orkar inte skriva det som har hänt, men i dag så har jag och mamma varit på stan och köpt en jacka till mej (den är röd), sen så åt vi lunch på krysset innan vi for hem:D det var gott, men ikväll så ska jag se på hockey med frida och ida (syrran) troligen i byagården. i gar kväll så hade jag frida och ida en film kväll, fast vi såg inte på film vi lyssnade på musik och spelade istället.:)<3<3<3


jag och frida.(jag är den kortare)
emma,ida,frida,jag och ida<3
haha på lägret förra året:D
ida och frida<3
jag typ i 2:an det är frida som sitter bakom mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0