Something In Your Mouth

Lisafisa här:) I dag vaknade jag vid 8 väldigt tidigt för att vara helg men det är för att jag mamma och mormor igentligen skulle fara till stan vid 10, men då ringde mormor och sa att hon var sjuk och inte kunde fara. Så därför steg jag upp tidigt i onödan, men jag och mamma ska fara till stan typ halv 12, för då ska vi lämna emil i stan. För han ska dansa på torget xD Det kommer nog att bli ku nu när det är november lov:Dl, men pappa fattar inte att vi har kov eller är lediga så ofta,men jag tycker inte att vi är lediga så ofta xD 
miss you<3
bya:)
härliga tider xD

men just nu lyssnar jag på musik(emminem och kasha):D men bloggar sen:D<<3<3<3 seeeeyoulater=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0